IN SKÖVDE TOWN

har precis vaknat, är visst bara jag i lägenheten, haha! ska ringa josse och se vart de tagit vägen. i fredags blev det fest i tibro, dock en nykter sådan för min del, eftersom jag körde. igår firade vi snygga bella, med en överraskningsfest som hennes syster fixat, superkul! sen åkte jag och josse vidare till en annan fest i skövde, sen hem. idag blire storpartaj, för josse ska ha sin fest idag (söndag, jag vet!) men vad gör det? ;)

& efter en liten diskussion med min gridgirl nr2 blire alltså inte vi som håller skyltarna på VM:et detta år, vi tackade nej faktiskt. det kommer fler tillfällen, och med tanke på den helgens stora fest kanske det va förståndigt!? även om förra året va grymt kul!

nu ska jag fixa iordning mig lite. hostan släpper inte och jag blir galen!!!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!