HOSTIHACK



har drabbats av världens hosta. fick den efter helgen, kanske för att vädret va för kallt för våran patyoutfit? letade i medicinskåpet efter hostmedicin, men när jag kom på hur äckligt det är la jag ner det ganska snabbt. pappa sa att det ända som hjälper är en jäger, men inte fick jag någon...
sitter och funderar lite över VM:et, ska jag vara gridgirl iår igen eller inte? hm, lite kluven..

nu måste jag packa. har inte ens börjat och har ingen aning om vad jag ska ha på mig på alla helgens partykvällar!

ciaobabes ♥


Kommentarer
hanna :)

klart du ska tina! <3

2010-06-20 01:57:24
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!