FULLSPÄCKAD HELG!!!

packar för fullt. det tar ju lite tid för mig... imon bär det av till dalarna och säter för att fira kusin linas student, den som hon tjatat om sen hon började 1:an. ska bli riktigt kul! jag, mamma och josie åker upp. på lördagmorgon drar vi vidare till finspång, där det är SM och jobb för fröken josie och mig. sen har vi (jag & josie) bokat hotell i norrköping, för pinglan fyller ju år på söndagen, så vi ska göra krogen på lördagen. hur bra låter inte det liksom???

hoppas på en kanonhelg. har lämnat in min dator och ska köpa en ny, om jag är frånvarande här.
snart ska jag dra mig inåt stan, evelina och josie har en överrskningskväll till mig som de gav mig när jag fyllde år! hihi

pussciao


Kommentarer
evelina

grattis till hon (;

2010-06-13 17:17:21
URL: http://evelinawernersson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!