WE ARE FAMILY ♥

oj, herrejisses vilken kass uppdatering. har jobbat hela veckan. i fredags träffade jag emelie en sväng, sen blev det käk på piren med dessi och josie. mys! resten av helgen har jag tillbringat i göteborg med HELA min underbara familj. jag och toni åkte egen bil ner, han sov & jag körde, till&med inne i göteborg. det blev liseberg i lördags, vi körde 5-kamp och spelade på chokladhjulen. efter att spenderat typ 200 spänn på den där skiten utan att vinna så la jag ner. vinner aldrig. toni vann dock 2 stora marabou, och pappa en stor kexchoklad. de andra vann småvinster. sen gick vi spökhuset allihopa & mamma skrek under hela färden.. värsta skriket va när hon biljettanten skulle förklara reglerna, hahah. träffade min fina dessi med & hennes kompisar!

idag har vi vart på shoppingtur. ska visa er tomorrow! och imon, IMON KOMMER MIN ÄLSKLING HEM FRÅN USA! sjukt att man kan sakna en människa så mycket! min andra halva, man och bästa vän. ♥

piren
ledsna miner efter att läppglanset hamnat i vättern!


josie!


liseberg
toni spelar


henke, mamma, toni


pappsi :)


jag & syster fastnade visst bara på bilder med hennes kamera! de kommer såsmåningom.
bäst att kolla på fotbollen nu. mamma säger att det är allmänbildning, men hon själv sitter och läser skvallerblaskor. fel där mammsi. och vet ni? jag har semesteeeeeer!

love

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!