UDDEVALLA VM IN MY <3

HEMMA efter en sjukt jävla bra helg. ja, helt klart den bästa på länge. men det va cross, grabbar, fest, underbara människor så vad annars liksom?

rullade in i fredags runt 12. då blev det sol, chill och torp innan vi gick på´t. askalas ett tag där ja, men absolut inte för mycket. vi hade kul, så jäkla kul! in i öltältet en sväng där det bjöds på redbullvodka av mr.E. fick en över mig, och två i mig, haha. toni spillde en över hela mig, givetvis inte med flit.

lördag och förvånansvärt pigga. vi åkte och bada i havet ett gäng i den olidliga värmen. sen sjön. sen kolla vi lite cross, sen på´t IGEN. denna gång va vi lika crazy. öltältet givetvis. och runt och träffa alla kändisar. jag och "zigenargänget" va ute hela natten. kom in i husbilen 05.30....

söndag och fruktansvärt sliten. kollade cross givetvis. somna nästan på berget.. men helt sinnes hur en helg kan bli så bra! crazy. och jävligt gött att se dig så omogen, det behövde jag! nu tänker vi i andra banor :) fröken d är pepp. tackar för en grym helg!

pics kommer givetvis. ska åka in och jobba lite nu, känner mig nog som alla andra gör som vart på VM:et i helgen. fucked up typ.
PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!