TVÅ BLONDINER I HALMSTAD

hemma igen efter helt sjukt bra dagar med emelie i halmstad. i måndags åkte vi ner, bodde en natt hos hennes föräldrar, sen lämnade vi dom & tog plats på hagön. där TÄLTADE vi, haha. dock inte sista natten, för då va det storm och spöregnade, så då tog vi våran 300hästarssäng.. sol & bad i havet fick vi med. sista dagarna var bäst, så mycket har jag inte skrattat på länge! vi träffa även mina crosskompisar, emil & co, tog några glas på uteställen, käkade god mat... dessutom blev det ullared en sväng, & gissa vem vi såg? MORGAN såklart! ville haft bildbevis på han, mig & emelie men emelie banga så det blev inget ;) sista kvällen tillbringade vi hos linnea, tjejsnack till max!

den berömda 300hästarssängen...


de galna blondinerna


hahah, en bonusgrej! jag & emelie spelar YATZY på stranden, och rätt som det är frågar emelie "vad är YATZY förresten? vad ska man ha på tärningarna då?" HAHAH, bra blondie!

galet bra semester, tack emelie!
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!