READY TO RACE

är på lite bättre humör nu, gav inte ens det en chans innan! för eran skull såklart. idag blev det en tripp på stan & a6 med mina mostrar och kusin linis. blev bara ett nagellack till mig. har inhandlat present till snyggdessi idag, tror hon kommer gilla det ;) hihi.

mamsen & papsen har övergivit mig och toni. hur bra som helst, för pappas bil är tinas bil denna veckan! jag älskar verkligen att köra bil. lite rallyblod i mig såklart, dotter till en rallyförare och syster till en crossförare. kanske inte rimmar så dåligt ändå? visste ni förresten att på den tiden min pappa körde rally va min mamma kartläsare, inte illa mamsen!



ska unna mig lite maraboumint nu. det behöver jag!
puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!