AS I PROMISED

mina inköp från götlaborg:

foxshorts



oddmolly top/kjol


fick sötaste påsen till!


idag har jag legat på stranden med mina fina, dessi & josse. har brännt mig lite på ryggen, och då tar fanimig solen om jag bränner mig, för det brukar jag aldrig göra! min älskling kom hem idag med, så ska träffa henne imorgon! en heldag för paret i det fina vädret, finns väl inget som passar bättre? ;)

har insett att min gaderob är katastrof. måste verkligen städa... har hela den full med kläder + en byrå full. kanske inte behöver så mycket mer kläder.... fick mig allt en funderare nyss...
nu ska jag sova! see u ♥

Kommentarer
Micke

Var noga med solkrämen sötnos:-D

2010-07-13 06:21:22
tina

haha ja, ska inte glömma den idag! :)

2010-07-13 11:44:45
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!