(Y)

började prata engelska med en dansk på jobbet idag, för jag fattade inte vad han sa. innan han gick hörde jag något som jag tog som "det gåår bra att prata svenska med mig".. haha. klippte luggen på sötaste lilla emma idag på macken med. måste vara den sötaste 3-åringen alltså.

imorron börjar skolan och jag ligger efter med säkert 7-8 arbeten. kanske skulle ta och göra något klart tills imorron. helt säker på att jag kommer få ett IG i engelska B. vad har hänt med den duktiga och ambitiösa tina liksom?.. börjar 12 med, så tänkte åka in lite tidigare till stan och göra några ärenden. denna veckan kommer inte bli svårplanerad direkt..

såg precis att ett av mina favoritprogram börjar nu, pimp my ride, men det krockar med "i en annan del av köping" så får nog zappa lite. och nu har jag hicka, alltså är det någon som tänker på mig!

puss ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!