TRÖTT

och förklaringen till min trötthet är att klockan ringde upp mig 05 imorses. började jobba vid 06 på macken eftersom lisa och lena är på kurs på canarieöarna. hade hellre hållt till där än på jobbet, men mornar är alltid roliga, dessutom gjorde jag lite nytta istället för att ligga och sova. började skolan 12 med svenska och fick inte särskilt mycket gjort.

har iaf tagit tag i min försäljningsuppgift och gjort den klar, skrev tillochmed FÖR mycket, så känner mig ganska duktig nu. tänkte jag skulle klippa pappsen som va snäll och skjutsade mig till jobbet. har man tur kan man ju få lite kosing med. fick sämre lön än väntat och har nallat på tok för mycket från sparkontot det sista...

ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!