PRAKTIK



idag fick jag med mig pappsen. klippte aldrig han häromdagen för det blev försent. men istället fick jag något att göra idag plus att jag fick åka bil. kändes skitbra efter lite tips från titti! min pappa är riktigt snygg nu, och det tycker han själv med, så nöjd att han sa att brudarna på stan får passa sig... haha! slutade med att jag fick med mig en produkt från joico hem! har nog hela deras sortiment snart, love it.

känner mig hängig så funderar på att ta en vilodag från skolan imorron.. eller så tar jag en tripp till danmark och hälsar på en going, haha!

puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!