NYÅR 09/10

nyårsafton va riktigt bra. började hos emelie, där vi förfestade lite. sen vidare till ella. där blev det käk och sen ännumer partaj. sen vidare till ngis för mer party. dessi och jag gick hem 04.30, vilket slutade med frukost 17.00 dagen efter. ett och annat roligt hände ju under kvällen. som när cilla skulle hoppa på den uppblåsta vinboxen, och flyger smack på golvet. eller vid tolvslaget när jag skulle öppna våran stora champangeflaska. har ju aldrig öppnat sånna innan, så bilden jag får upp är ju "hur gör dom på crossen?" haha. började skaka den och sprutade över alla därute, även mig själv såklart. eller dessi med alla hennes goa kommentarer. sen lyckades jag slarva bort bellas mobil som låg ute mitt i vägen i en timma innan vi hittade den. trillade nämligen ute när jag och emelie va on tour. förlåt igen bella!

ja, vilka minnen. tänkte bjuda på lite bilder..

























fler bilder finns på fejjan!

PUSS ♥

Kommentarer
EmilsEtta

ös!

2010-01-11 20:05:19
URL: http://emilsetta.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!