I MISS YOU MISS BLONDIE

wihooo! har redan fått två kunder som ska göra deras balfrisyrer hos moi. hur kul som helst, hoppas det blir fler! ska ta tag i mitt egna hår med, ska bli blondie för all framtid. förra året va vi i danmark vid denna tiden på enligt mig, den roligaste tävlingen på hela säsongen, supercrossen i herning. men iår är vi inte där, och det är jag riktigt less för... men lillasyster har försökt, mer går inte. och vad jag skulle komma till, var att då hade jag mitt bästa hår, hur pucko kan man vara och förstöra det? jo, puckotina kallas hon



börjar friskna till, så blir nog skola imon. efter skolan blire semlefika på malmborgs med mina godingar! är nästan klar med svenskan med, lite impad av mig själv faktiskt.

tjarå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!