FARBROR BLÅ

ja vänner, detta kan vart en av dom värsta dagarna i mitt liv. mamma hämtade mig efter fikan med tjejerna, och sen åkte vi till en affär och då drabbades jag av extrem kissenödighet. så illa att jag höll på att avlida på vägen hem, så vi svänger ut på motorvägen, och vad händer? jo, det har precis inträffat en bilolycka så det är världens kö och blinkande blåljus överallt. och ni som känner mig, vet att jag plockar fram mina spionglasögon och kikar efter varenda liten detalj, och försöker sedan själv räkna ut vad som egentligen har hänt.
men eftersom jag va så jäkla kissnödig fick jag koncentrationsproblem. haha. varför blev jag inte polis?

ikväll blire hemmakväll med tanke på eftermiddagens stora tragedi ;) jobbar hela helgen, och imonkväll ryktas det om fest!? vi får se.

ciao ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!