EN SÅNG FÖR ALLA DOM

hej babes.

glömde visst bort att uppdatera igår, hoppas ni överlevde ändå..
pulkaåkning i skolan idag (!) med frisör1+2 och florist1+2. vi stormtrivdes, hur skönt är det inte att få vara barnslig för någon timme liksom? nej, jag fikade mest faktiskt. men ett och annat åk blev det ju, speciellt jag och linkan på snowracern, haha jisses. snyggdessi har tagit en massa pics som jag ska dela med mig av senare.

har kolla one tree hill, och nu sitter jag med mina fina wesc-hörlurar och knarkar musik. kanske skulle ta tag i mitt liv och göra något vettigt? som att städa rummet, för det ser ut som om en bombare vart där. på tal om det, invaderades pulkabacken av massa bombare idag.. så madde och jag fick hålla hårt i både varandra och fikat....



puss ♥

Kommentarer
Desirée

du är så jävla fin Dahl!

haha bombare.....;)

2010-01-19 22:23:36
tina

du är fin snyggdessi ;)

haha, det är ju sant..!

2010-01-21 07:43:17
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!