8 Januari

tog mig lite semester några dagar ;) men nu är jag back on track. i onsdags va det poolparty hos jj, riktigt skoj och gott om goa brudar och grabbar! finns mycket att berätta, men jag sätter faktiskt punkt där.

detta är min sista lediga dag på lovet, jobbar hela helgen.. hörde dessutom att det skulle bli -20 här i helgen, så är jag vid medvetande på måndag är det ett under. har ingen större lust att hitta på något ikväll faktiskt så får nog bli god mat och mys med toni, mamma och pappa.

haha, lite bilder på toni och mig som tomtefar och tomtemor, när vi va hos familjen A och delade ut klappar!







pusssss!


Kommentarer
Mikaela Leion

Hej! Nu har jag hittat hit ;)

2010-01-08 17:50:49
tina

härligt gumman ;) hihi!

2010-01-08 21:38:47
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!