TRION PÅ TURNÉ



gårdagen i skolan gick bra. första kunden; klipp&färg och andra ångrade sig och ville bara klippa. så jag hann med min träning, hur glad som helst! sen på kvällen va vi hos linnea och firade henne, eftersom hon fyller 18 imon! sen skulle evelina eller rättare sagt herbie skjutsa oss hem = trion på turne; evelina, jag & jannike. åkte upp till shell och tankade, där några grabbs glodde. på vägen ut frågar en av dom; tjejer, ni kör väl inte berusade? nej förfan svara vi, eftersom det aldrig skulle falla oss in, plus att vi va 110% nyktra. måste vart för klanttina snubblade på mattan när vi gick in på shell...

om en liten stund är det dags för den årliga skidkvällen, familjen johansson hyr ju knaggebo-backen varje år, så det är fullt med kändisar där ikväll. ska låna dessis skidor, och eftersom hon är proffs så lär jag inte kunna hantera dom. med detta vill jag säga att jag skulle uppskatta ett besök på sjukhuset.


Kommentarer
Anonym

Haha, det är inte lätt med alla mattkanter ;-)

kvällen gick galant ;)!

2010-02-28 09:33:53
Joanna

hoppas det gick bra med skidorna;)

2010-02-28 14:28:23
URL: http://lilllamej.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!