TJEJEN MED KOLL

haha, loggade precis in på bilddagboken, där hänger inte TD varje dag direkt. 100 uppdaterade, så jag la ner det ganska kvickt. tror förresten jag hittade det såkallade dragläget idag. sen har jag fuskat lite med kopplingen när jag kör bil, men lillis dahl har nu lärt mig hur en riktig kvinna trampar på pedalerna. fint att jag hamnade mitt i bilköerna på e4an innan då det precis vart en olycka (nej, jag va inte inblandad) fick klämma mig emellan en lastbil och vi överlevde det med! dags att skriva in mig på körskolan snart.

ett jävla tjöt om anja pä med. hon måste skadat varenda organ hon äger den stackars flickan.
dags att borsta gaddarna, ska ju till käftis imon.
nattinatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!