SÖNDAG

sov ut idag, riktigt skönt. sen har jonna vart här och jag har slingat hennes hår! sen va söta lilla molly och hennes föräldrar här och hälsade på! imon blir det en lång dag; fick ingen sovmorron, så skola ca 9-15 sen lunch med mami och sen ska jag ta tåget till nässjö och fixa håret! hoppas det blir fine..
snart kommer jossi och dessi hit. tänkte att jag skulle åka och hämta dom. mamma får ju förstås sitta bredvid, men tänk om några månader så behöver hon inte det! längtaaar. det blir iaf pizza och wallander, sen sover dom här!

så jag säger...


Kommentarer
emelie

Ja, absolut!! Afrodansen på Tisdag? ;)

2010-02-07 22:55:11
URL: http://emejlie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!