She is an angel



riktig myskväll hos jossi igår, me like ♥
idag har vi besökt skolans bageri 2 gånger, så då passade inget bättre än ett pass på friskis. station 70min idag, jobbigt och halvkul faktiskt. åkte hemåt och har inte kommit längre än så.. mamma och pappa är på after dark och toni är hos syrran tror jag. så min andra halva kommer snart och håller mig sällskap!
jobb imon 11-18 sen väntar en trevlig kväll! ciao


vissa personer gör mig riktigt glada, utan att de anar det själva! små saker betyder mycket mer för mig än vad folk tror....  ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!