LIFE SUCKS JUST NU

vaknade på fel sida idag. morgonen började med att jag spillde foundation över min vita skjorta. sen hittade jag inga normala jeans. & nu är jag arg på pappa. gnäll hit och gnäll dit. för han hade snott modemet och gömt det för att jag va tvungen att städa mitt rum för mamma ska ha gäster. har ett stort arbete som ska in imon, men tror ni han fattar det? ne juste. snodde det tillslut, blir så jävla trött på att det ska va såna fjanterier om internet och blabla, låt mig va förfan!

va tvungen att få ur mig det. blev mackmakeriet med mina brudar idag, sen lite shopping på stan. fick med mig en vårjacka hem (heja våren) tveksamt om jag någonsin kommer få användning av den med tanke på vädret. snöar IGEN. vad är detta? ne, livet är inget roligt för tillfället. och till råga på allt, har jag 2 klipp&färgkunder i skolan imon igen. kan ju glömma min träning för lär dra över på tiden och bli utan lunch. KUL


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!