KAOS



kom hem för några timmar sen, tillslut! alla tåg va inställda till 12 så efter det åkte vi ner igen. YES ett tåg skulle gå 13.06, trodde jag. köpte biljetter och stog och väntade och efter vi stått där en halvtimme i kylan ropar dom ut att det är inställt, KUL. hade ringt slut på pengarna på mobilen, hade typ inget batteri men messade min älskling som fick ringa mamma som ringde upp mig. hann inte svara innan mobilen dog, lyckat. som tur var hade jag packat ner min andra mobil med. ringde toni som hjälpte mig att kolla buss istället, skulle gå en halv tre men den va full. dessutom en halvtimme försenad, men jag väntade och hoppades på att det skulle finnas 3 platser kvar (jag träffade en tjej och kille på stationen som sa att jag fick åka med dom till jönköping om vi inte fick plats! guldmänniskor!) men vi fick plats efter att ha pratat med den snälla busschaffisen. herregud vilken resa! skulle vart hemma igår liksom, och inte hann jag krama brorsan hejdå heller :(

men har haft en superhelg i skövde, och kan tala om att vi har dubbelt så mycket snö här! nu hjälper jag emelie att leta upp en crosskille som hon och cilla raggat upp på krogen ;) askul!

puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!