FAST I STORSTAN

alla tåg mellan falköping-nässjö är inställda, så jag är kvar här i skövde hos josie och hennes familj! inte mig emot, för jag trivs ju här. ville bara kramat om brorsan innan han ger sig iväg till spanien..

PARTYUPDATE: igår va vi på jennifer och alice 18-årsfest och det va skitkul! en och annan pinsam incident från min och josies sida, haha. ja, vi gick fram till en grabb och pratade lite bara... och vägen hem gick ju bra. taxi in till stan, vi körde med taxameter smarta som vi är, men nice taxidriver! vi plumsade i snön mitt i vägen, stannade på ett nödbesök i snön, stannade för bilarnas stoppljus och herregud. goa människor det finns här!

idag blev det en tripp på stan, spenderar mer kosing i skövde än vad jag gör i jönköping (Y) brännt nästan 700 idag på inget vettigt. blev ett läppstift på make up store, en ASSNYGG ring, lite smink, en tröja osv...

pics;









 

nehe, myskväll med kenta står på menyn, så bäst vi kilar! vi kanske inte kan ta oss till skolan på måndag och det hade ju suttit fint!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!