AFRODANS & NAGLAR

känner mig ganska duktig efter att ha vart på friskis idag. det är bara tjejer på afrodansen, men idag hade en tjej i min ålder tagit med sig sin pojkvän! haha, måste säga att jag är grymt impad av att han gick in för det så och inte gick därifrån! det är ju mycket rumpa och rullande höfter på afrodanspass, plus att killar inte har så lätt med motoriken... haha men han va grym som ställde upp för sin flickvän ;)

har precis fixat mina naglar.. har fastnat för detdär med glitter, dessi som gett mig inspiration! hihi
svart lack med turkost glitter blev det iallafall.



dags att hoppa i säng nu! kundpass imorron, då väntar två klipp&färg-kunder. sen på matildas spinningpass, sen MYSKVÄLL med min underbara jossi!

pussnatti ♥


Kommentarer
Desirée

Hihi, glitter funkar ALLTID ;)

2010-02-05 10:35:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!