A TASTE OF TINA



har vart otroligt duktig om jag får bedöma mig själv. matteprovet gjort (visserligen IG), jobbade som tusan på matten med min team8, köpt ring till mamma, hjälpt henne handla, kom hem..... OCH då fick jag rycket att göra ugnsstekta potatisar & rotfrukter, sallad med fetaost och dip. och när jag ändå va i farten gjorde jag en omgång köttfärssås med, vuxenpoäng där. mamma är fruktansvärt impad och framförallt stolt över sin dotter...... tänkte att jag skulle krydda lite extra med att göra klart ett arbete med, sen blir det film och sängen.

undrar om tågen går imon? annars får jag det jobbigt att ta mig till praktiken.
PUSSBABES ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!