TUSEN TANKAR I MITT HUVUD

livsglädjen är inte på topp just nu. men är iallafall glad att jag haft min fina emelie här på besök! vi har fikat, kollat PH och sen har vi kollat på "operation skönhet"... shit alltså. känns som man tänker om lite nu kan man säga...



ska göra klart ett arbete nu. imon blir det sista skoldagen på denna terminen, resterande dagar har jag praktik, vilken känns underbart! och jag kom att tänka på att idag va nog första gången jag inte fick vad jag önskade när klockan var 11:11 (brukar faktiskt önska mig realistiska things)...

ciao


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!