TIPS!

nu till det jag lovat er, kvällens tips! tänkte jag kunde tipsa er om lite bra produkter ibland, vad tror ni om det? och då får ni ju tänka på att jag är ingen storbloggerska vilket menas med att jag inte får produkter hemskickade och skriver positivt om dom bara för att jag får dom. nejnej, det jag tipsar om är produkter som jag verkligen tycker är bra och som jag av ren omtanke vill dela med mig av till er :)

BIOSILK SILKESDROPPAR
- en kanonbra produkt för håret. har du frissigt hår eller kluvna hårtoppar gör de susen. jag älskar dom, brukar använda dom både i blött och torrt hår. 5-10 droppar behöver du, knappt det. och undvik att ta produkten i botten, då håret lätt kan se flötigt ut. Något som är bra är att den innehåller både UV-skydd och värmeskydd.

du kan även använda produkten som inpackning (vilket låter lite skumt). & du kan även blanda några droppar tillsammans med ditt balsam och låta det sitta i 15 min, som en liten extra kur.

en liten flaska ligger på ca. 169kr och säljs på frisörsalonger samt vissa hemsidor.



hoppas det gav något :) godnatt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!