TINA TÄNKER TILL



för det första, förstår jag mig inte på hur en människa kan gå iklädd en vårjacka så här års? det är ju helt sjukt. för det andra, undrar jag varför i helvete alla räkningar och utgifter kommer just nu? lagom till jul!? fick en bensinräkning på drygt 400spänn för att jag fått påminnelseavgift och grejer för jag missat betalningen. jag har väl inte tankat? tänkte jag, och inte har jag fått nåt brev innan påminnelsen... jo, har städat idag och hittade ett oöppnat kuvert med bensinräkningen... så hedanefter ska jag öppna mina brev. stackars min familj denna julen, klappar är väl det sista det finns pengar till nu. sen hörde jag att hm blivit stämda för deras pinnsmala modeller, rätt såklart, men hur skulle det se ut om hm helt plötsligt började med mulliga modeller? ne, då skulle ju alla gnälla på det...

har vart duktig och STORstädat hela mitt rum. det har nog inte hänt sedan sisådär 2004, tiden då jag gick på lågstadiet och var mer ambiitös & ordningsam än vad jag är nu. snart kommer emeliebabe på en fika. puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!