KÄFTIS



nyss hemkommen från käftis (igen!) idag va jag hos vanliga käftis. och var bara tvungen att berätta hur underbara mina tandläkare är. för det första, när man lägger sig i stolen så berömmer sköterskan mig för min parfym, sen kommer min tandläkare in & berömmer mig för så fina & välskötta tänder jag har (fast jag inte ens borstar dom varje dag...haha) sååå hjälpsamma! & jag har haft sån sjuk tandläkarskräck i mina dar, tro mig, jag sa till mamma att jag hellre dog än att gå till tandläkarn... ända tills jag fick martin! har även fått dit min skräckslagna bror. så ni som har tandläkarskräck, jag vet hur det känns & ville bara tipsa er :) dom jobbar på smile i jönköping jämte team sportia (f.d Lindhe)

nu ska jag & mamma pyssla lite! pappsen är i Polen & kommer inte hem pga flygförseningar... & imon är det äntligen praktik, underbart!



puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!