BAD FEELINGS

har haft en riktigt pissdålig kväll. men det börjar arta sig nu. praktiken va iallafall bra, slet som ett djur hela dagen och jobbade dessutom över. men jonna blev snygg, så det vare värt! är helt slut nu och borde sova för längesen. dödshungrig med, men som alltid när jag är på dåligt humör hoppar jag över maten. imon är jag ledig och då ska jag sova ända tills mina ögonlock öppnar sig när dom tycker de blundat nog. är så stressad över mitt liv nu så jag vet inte ens hur jag ska orka med hälften. ska försöka handla de sista klapparna imon iallafall.. och som jag lovat, såhär såg min julklapp ut till salongen, tema ROSA! visst är den fin? & visst syns det att den är ifrån mig ;)...



GODNATT!


Kommentarer
Micke

Ser gott ut! =)

2010-12-22 19:05:48
tina

visst gör den! :)

2010-12-22 20:19:18
URL: http://tinadahl.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!