WORKIN ON IT

jobbjobbjobb! är visst bara ledig onsdag & fredag denna veckan. imon blir det en tripp till borås med min fina mamma & så ska vi hälsa på fina syster sofie som jobbar där på gina tricots huvudkontor. blir shopping & en lunch med henne också, har inte träffats på jättelängeee!

herregud man ser knappt att det är jag!


får lite panik över allt jag ska hinna med innan skolan börjar på måndag. stressad tjej som vanligt. fattar inte varför jag ALLTID är stressad... och planerad. är planerad varenda dag tills måndag. skjut mig!


PUSSnatti

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!