UPDATE:HELGEN

i fredags var det utgång med preembrudarna. först mat på en italienare & en grek, sedan vidare till twin för lite drickbart. var väl kvar till 00, då gick jag bort till centrum där mina kompisar härjade. trevlig kväll!

lisa, jenny, malin, jag


pia & nicolina


ana & sandra


favvosandra & jag


i lördags blev det lugnt. jag agerade chaufför & det blev även filmmys & deeptalk med linnea. nya wallander såg vi, kändes som att det va den sista filmen? hoppas inte det iaf. likaså igårkväll blev det en filmkväll med linnea. då såg vi "the first time", ganska rolig faktiskt.

ska snart kila in till macken & jobba. stängning står på schemat!
puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!