THE PROBLEMO

sjukt att jag inte befinner mig på motocrossbanan i eksjö just nu. har nog aldrig hänt att jag chillar och åker på lördagen... men när inte brorsan kör har jag ingen lust att sitta där i regnet, speciellt inte fredag den 13:e. kom förresten på när jag läste emelies blogg att jag krossade en spegel när jag & evelina va i sälen typ 2007. alltså 7års otur i kärlek, är det inte så? jag får alltså stå ut till 2014... haha, now I see the problem!

ska nana lite nu. har haft världens mysigaste dag med toni, annica & nicklas. de är ju från uddevalla så jag & toni tog med dom till gränna, köpte polkagrisar, spelade minigolf & käkade. muy trevligt

natti ♥

Kommentarer
Micke

Kommer det några bilder på dina fina eksjö outfits sen? hi hi Ja hinner inte dit ska tävla så mycke själv nu får spara lite på pengarna hihi

2010-08-14 19:38:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!