POWERWALK

ja, nu blire powerwalk med min kära emelie! massa tjöt & lite kaloriförbränning är ju aldrig fel, speciellt inte med den pinglan :)

första skoldagen på sista året gick kalas. va väl där en timma, sen gick HELA klassen till coffeehouse och fikade. love my class. vi har dessutom fått en kille i klassen, sooom vi tjatat om det! hoppas han stannar kvar! blev även en sväng förbi salongen & bokade in lite kunder. praktik tors&fre vilket jag ser framemot :) & så blev det en sväng på stan med mami, letade bröllopspresent & så köpte jag mig en ny klocka, dönöjd.



ciaobabes


Kommentarer
Anonym

kan det vara klockan från guldfynd, isåfall har jag en sådan svart :) billig och snygg! :D

2010-08-23 20:52:49
URL: http://fridagiideskog.blogg.se/
Micke

Snygg med andra ord passar ägaren:-)

2010-08-24 05:40:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!