PLANNED UP



fick nyss ett telefonsamtal från goaste annica. de är i jönköping på besök så imon ska jag åka in & hälsa på dom! ska även till käftis imonbitti. sen måste jag packapackapacka. pappa vill nog att vi åker imorron, men det är fredag den 13:e så har lust att bara sitta hemma. MEN det borde dock inte bara va otur över den dagen, josie föddes nämligen fredag den 13:e, haha! härligt jobbarpass med henne idag. har dessutom färgat walles hår & tjötat med han, marcus & basse. blev en sväng till max & en till donken. hälsade på min favvoemelie såklart! hennes replik "hej & välkommen till mc donalds det går bra att beställa" har fastan i mitt huvud, hahah!

godnatt!


Kommentarer
emelie

Hahaha! Helt rätt. "Någonting annat?" "Ja, tack?" "då blir det guldpengen och du är välkommen fram till nästa lucka"... "Hej 10 kronor, tack" "åh, jag fick en guldpeng t.o.m, tack så mycket. Ha en trevlig kväll" ...... JA JAG ÄR TRÖTT..

2010-08-13 02:29:57
URL: http://emejlie.blogg.se/
emelie

Hahah. Helt rätt. "Ja tack, någonting annant?" "då blir det guldpengen och du är välkommen fram till nästa lucka." "Tjena, guldpengen därja" "Åh, jag fick en guldpeng t.o.m!!" "Tack så mycket, ha en trevlig kväll." JA, JAG ÄR TRÖTT.... Godnatt babe!

2010-08-13 02:34:23
URL: http://emejlie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!