LOVELY

har haft två kanonbra dagar på praktiken, de är så goa! i torsdags klippte jag toni & pappa, & färgade en tjej. och igår klippte jag söta lilla emma, färgade & klippte mamma & klippte en tjej. kanon! är ni i behov av hårfixning så får ni så gärna komma :) love it!

blev såklart en utgång igår! med dessi, bea, linnea, jannike m.fl ni är så bra tjejer!

nu ska jag på bröllop! outfiten är inte riktigt klar än, dessutom ska jag hinna fixa iordning mig & allt till kl.15.... kvällen är ännu oklar, see u!

Kommentarer
micke

Du är bäst på outfits gumman! :-)

2010-08-28 21:02:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!