LÅNGSIKTIGT MÅL

trevlig snackisrunda med emelie! och jobbig dessutom, två flugor i en smäll. blir nog en runda med henne imon med, vi går ju mot vårt mål att få på oss samma jeans som vi hade i 8:an... lär ta ett tag dock. testade mina igår, och det tog fullkomligt stopp när jag nådde den tjocka rumpan såklart. och vet ni vad det värsta är med dom jeansen? att jag hade dom tills den dagen då dom sprack i rumpan! inte ens då insåg jag att jag tjockat för mycket, det insåg jag nyss, haha. nej, men mål måste man ha.

är ruggigt sugen på en makeover, och helst på momangen! ska välja kläder till morgondagen nu & sen blire bädden. hoppashoppas det regnar imon!




pussss ♥


Kommentarer
Micke

Halloj! Motion är alltid bra men tjock är du inte dina former är fina :-)

2010-08-24 05:31:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!