HAPPY INSIDE, HAPPY OUTSIDE

löning idag, det säger ju allt! inhandlade mig en liten söt håraccessoar idag. gick även i skolan 8-15 & fick reda på att vi inte alls kommer kunna ta gesällen när vi gått ut. för dom har ändrat reglerna. en deprimerad klass där. har iallafall praktik imon vilket jag verkligen ser fram emot! berättar mer imon, ska sova lite nu så jag är pigg när mina kunder kommer! hihi :)

här får ni ett litet tips på mitt favoritläppglans "zap" från MUS (make up store)


pussnatti

Kommentarer
Micke

Jag ska tävla i hörby imorgon tur man är så vältränad! :-)Ja slet mig helt slut i veinge förra helgen tuff bana :-)

2010-08-27 18:55:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!