MACKEN!

gjorde ett försök att göra om headern, dock ett misslyckat sådant så det får vänta. grabbarna kom hit på film igår, mycket trevligt. idag har jobbat 10-19, storstädning på macken. folk tror väl de skickar ut mig på alla skitjobb, haha. satt och svabbade av papperskorgarna (!) och så kom en kund förbi: "så dom gav dig glassjobbet!? schyst" haha!
roligast va nog ändå i lördags när jag och lisa jobbade. kom in en lite luffig kille och sen sa han "får jag låna toaletten?" samtidigt som han böjde på knäna och sära på bena precis som det va KRIS. ja, ni fattar. jag höll på att dö, fick gå in i bageriet, skratta så jag grät...

IMON blir det BORÅÅÅÅÅS wihooo. köra dit med mamsen, sen luncha med sis sen VIP-shoppping!

underbara syster! här är vi i barceloooona


natti ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!