FRIDAY WAS A GOOD DAY

här kommer lite bilder från i fredags. då va vi här och åt 3-rätters, tjötade och drack vin. mycket trevligt med mycket goa damer!









idag har jag vart en sväng hos brorsan, sen åkte jag och mitt hjärta till a6 med herbie som helt plötsligt började koka... luktade brännt, så stannade på en mack och fyllde på vatten i kylaren som rökte som om den skulle börja brinna. fick springa in och hämta några nissar på macken som kunde bilar, haha. lite hjärtklappning på oss båda där. både jag och evelina såg rubriken framför oss: " två blondiner sprängde bensinmack..." haha

tänkte få hit några grabbar på film ikväll, men som med alla killar går det ju inte planera saker och ting, så får väl se. imon blir det jobb, painpasset 10-19.

puss ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!