KLANTTINA

haha, gjorde såklart bort mig på jobbet igår. en mc-kille hade tankat för typ 16kr och kom in lite upprörd och sa typ "hej, jag har tankat med jag kom på att jag glömt min plånbok hemma, har inget leg eller nåt med mig.. jag bor på gräshagen och kommer ner och betalar snart, alltså, jag är glad att jag inte fick i mer och jag ber om ursäkt och lalala"
en stund senare kommer min kollega ana och frågar om jag vet något om den tankningen. ja, säger jag. satt ner och fyllde på korv, alltså med ryggen vänd mot kassan. så säger jag typ: "jaa, det va en mc-kille som glömt sin plånbok. haha, han va typ såhär, bad om ursäkt och verka skämmas lite. men han bodde på gräshagen och skulle komma hit och lalala"
sen hör jag:

- HEJ, jag skulle betala tankningen!

aaaaah shit. då stog han där. tur att ana tog över kassan där.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!