RAPPA PÅ NU DÅ TINAAA

måste packa. herregud, vet inte ens om allt är tvättat inför helgen. jag & packning med, kommer va uppe halva natten. tar iaf minst 2h, dessutom måste jag hinna göra klart min engelska, det är deadline imorron. ser lovande ut för fröken dahl just nu.

vart på teorilektion på körskolan, sen handlade jag och mamma på maxi med självscanner. försöker lära mamma, men hon lägger bara ner saker i vagnen utan att låta mig blippa (!) bara två varor vi missa, men kul hade vi!

PACKA va det! ska skrapa mina trisslotter med så jag kan anställa en assistent som sköter min packning (eller läxor?) i fortsättningen.

ciaodå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!