LUGN FREDAG!

jobbat idag, sen tog jag en promenad till wiener och adelante för fika med brudar i stan. dessi, bea och josie. mycket trevligt! är lite nervös över vad som komma ska... men det fixar väl sig. imon blire jobb igen, 3 av 11 dagar är jag ledig detta lovet. men kosing är aldrig fel. helgen är inte särskilt planerad alls änsålänge, men det kommer...

kom på att jag lovade visa er mina inköp. får skjuta på det till morgondagen för nu känner jag att mina ögon börjar ge med sig. och förresten, har drabbats av detdär syndromet man kallar, hmm... bloggtorka? help me.

natti ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!