GLAD PÅSK!

mamsen hade såklart lämnat ett påskägg hemma till mig! (de är på semester hela helgen) blev superglad.













sitter här i min ensamhet och väntar på att toni ska komma hem. har jobbat 11-20 idag, är ju inte jönköpings lugnaste helg att jobba direkt. fullt med FULLA raggare i hela stan. elmiamässan. men lisa och jag hanterade dom bra. sjukt kul att jobba idag, skrattade så mycket att jag grät! preembrudar säger jag bara..

nu är toniboy hemma, och både han och jag ska sova. imon blire jobb igen. uppdaterar även om gårdagen då. och som de flesta förstod va mitt föregående inlägg årets aprilskämt!
PUSSNATTI

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!