ÄSSEMM GULLD!!!

SM GULDET ÄR I JÖNNE IGEN! götttttt håveblå



har firat på stan de andra gångerna hv tagit guld, men inte idag. har jobbat och hade ingen ork. dessutom är sis och henke hemma i helgen! & ännu en rolig händelse på jobbet;
en liten tjej kommer in med sin mamma, sen säger lilltjejen:
- duuu, vad heter du?
- jag heter tina, svarar jag
- jahaaa.... för... du va väldigt lik hon anna bergendahl
haha, jasså.. hennes mamma och jag börjar skratta, sen säger lilltjejen igen:
- men ska inte du kolla på hockeyn?
- nej, jag jobbar så jag missar den..
- jaha.. men om du vill kan jag säga till dig om dom vann eller inte nästa gång jag kommer in hit.

haha, söttjej!

imorgon blir det jobb igen, sen ska vi fira toni och sen träffa josie!

puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!