13 APRIL

min kärlek till smoothie baaara växer. kanske är så förhållanden funkar också. inte vet jag liksom. 
missade min körlektion idag, vi hade missuppfattat varandra eftersom jag skrivit i 7,00 imonbitti och han halv 5 idag. fuck. men 2 lektioner nästa vecka väntar!

efter matteprovet (lätt IG) tog jag & josie en runda på jönköpings shoppingpalats. blev även pastasallad på majoren. & nu bakar mamma bullar, så snart blir det dags för mig att prova om dom är ätbara. imon äre praktik igen!



pussdå ♥

Kommentarer
hanna :)

hej sötan :) vart e det någonstans i helgen? skulle vart sjukt kul men inget jag har planerat in.. skulle vara kul o se när du gör ditt lilla uppdrag också :D men som sagt inget ja planerat, skulle väl vara om pappa fick för sig att åka :) och den där fikan gick visst inget bra, det måste vi ta igen också! <3

2010-04-13 21:47:32
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/
hanna :)

jaa det hade varit sjukt kul, men nu ska ja iväg över helgen till västervik så det blir nog inget sm för mig i helgen tyvärr :/ får helt enkelt komma och heja på dej något annat sm, för det ska ja göra kan ja lova, haha :D! jaa det får vi göra :) kan ju höras av efter helgen. haha ja det tror jag faktist vi är, men non dag ska de gå allt :D

LYCKA TILL I HELGEN SÖT !<3

2010-04-15 21:56:37
URL: http://hannaajosefsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!