I can be your girlfriend!?...

började 12,30 idag, och det blev knappt någon svenska, utan direkt på skolfotot. jag HATAR skolfoto, för då ska man se sådär löjligt tillgjord ut med en mesig min precis när alla sagt 'kebabrulle' (som vi fick säga) och dom där småkorten ska vi inte ens tala om, dom behöver dock ingen annan än jag se, men katalogen skickas ut till varenda elev i hela jönköping.

avskedsmiddag med linkan sen, jag & hon käkade på bamboo och gick ner på stan en sväng där vi träffade cillen också! tänk att linky och jag inte ses på typ två veckor, när hon kommer hem har jag åkt...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!