Home, sweet home!

hemma igen, efter sista SM-deltävlingen för detta året, buhuuuu :( hoppas det blir fler. och nästa år har kenta tagit på sig uppdraget att fixa en bankett, i´ll be there u know.
det blir nog ullevi för mig! lyckades med min plan att ragga upp några i helgen, dock har dom redan bokat biljetter, men vi ska lösa det..

helgen var både bra och dålig, men sämsta avslutningen iaf. toni bröt båda heaten trots att han va riktigt bra med, och varför? kan man ju undra.. när det går dåligt för toni blir jag automatiskt på dåligt humör och tycker det är tråkigt. MEN... ELIN tog SM-Guld, Filip tog SM-guld, Alex tog silver... DET är bra.. GRATTIS!

jag och linn får tydligen inte vara med på naturkunskapen, så nu drar vi.
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!