GBG, SUPERCROSS & SKÖVDE

fullspäckad helg är det minsta man kan säga, men sånt behövs. tragiskt nog den sista crosshelgen detta året... kom till götet i torsdags och då blev det in i husbilen och sova så vi skulle orka med shoppingen på fredagen! tina hade med sig 6 kassar tillbaka till ullevi, var ju trots allt veckan då jag fick unna mig.... banan var grym (ska visa bilder) och hjärtat bankade lite extra när brorsan hoppade alla dessa hopp.. men det gick bra, osis att han missade semin med 1 placering, men han hade kul vilket är viktigast! satte mig på läktaren och kollade finalen, och när kalaset var slut gick jag in till stan en sväng och träffa massa crossmänniskor. sen gick jag till moa på hennes hotell! mycket bra kväll, även att jag inte träffade så många som förra året.

nu till skövde. blev snabbt bestämt på hemvägen, så det var bara att packa väskan och hoppa av på stationen. åkte tåget med josse och igårkväll blev det partaj med hennes brudar, skoj! haha, en och annan incident hände, bl.a att josefins klack på skon blev förstörd och stackarn fick gå barfota hem i ösregnet, dock var det en ganska kul grej enligt mig! haha

mamma och dom hade lovat att hämta mig på tågstationen innan, men på vägen ringer hon och ändrar sig. tina blev fly förbannad och ringde evelina. och naturligtvis erbjöd sig mitt underbara hjärta att komma in och hämta mig! sen blev det filmmys. börjar 12 imon, men skolfoto........



natti babes


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!