PARTY



riktigt underbar kväll igår med mina bästa brudar från klassen. började med god mat, sen korkade vi upp och levde livet helt enkelt, haha. jag hade skrivit ut drinkresept och blandade massa goda drinkar. och imorses, tog jag och dessi oss en liten återställare, haha. dessutom skulle jag testa en drink imorses där man hackade is och jag hackade visst sönder hela skålen. men kul, DET hade vi!



mamma och pappa kom nyss hem, och lämnade precis dessi på busshållplatsen. ska försöka piggna till lite innan halv sju, för då ska vi ut och äta med släkten på en italienare & en grek. sen ska jag och lina hitta på något. jag är riktigt seg idag, men ändå finns partysuget.

ciao babes.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!